Xalqaro mehmonxona boshqaruvi

Xalqaro mehmonxona boshqaruvi bakalavriat ta'lim dasturi tavsifi

Xalqaro mehmonxona boshqaruvi bakalavriat dasturi talabalardan biznesni eng quyi pag'onadan yuqoriga olib borishni, mehmonxonalardagi har bir bo'limning tafsilotlarini, shu jumladan har bir xodimning roli va ish tavsifini o'rganishni talab qiladi. Menejment nazariyasi va amaliy biznes topshiriqlari bilan aralashtirilgan amaliy kurslarning muvozanatli kombinatsiyasini o'z ichiga olgan ushbu keng qamrovli Fransuz o'qitish usuli hisoblanadi.

Dastur shuningdek, talabaga mehmonxona faoliyatini samarali boshqarish uchun zarur bo'lgan biznes ko'nikmalarini egallash imkonini beradi.

Biznes ko'nikmalaridan tashqari, Xalqaro mehmonxona boshqaruvi yo'nalishida o'qiyotgan talabalar mehmondo'stlik sanoati uchun juda muhim bo'lgan ko'nikmalarga ega bo'lishadi.

Bularga e'tibor, moslashuvchanlik, ishonchlilik, jamoaviy ish, benuqson taqdimot, yetakchilik qobiliyatlari, innovatsiyalar va birinchi navbatda mijozlarga xizmat ko'rsatish qobiliyatlari kiradi. Talabalar ularning kasbiy munosabatiga qarab baholanadi, chunki bu mehmondo'stlikda muhim rol o'ynaydi.

O'quv dasturining maqsadlari

Mehmonxona operatsiyalari bo'yicha amaliy ko'nikmalar, jumladan, oziq-ovqat va ichimliklarni boshqarish va xonalar bo'limi (old ofis, bandlovlar, uy-ro'zg'or ishlari)

Turli modullar orqali ishbilarmonlik va boshqaruv qobiliyatlari

Yumshoq ko'nikmalar, shu jumladan jamoada ishlash, muloqot, muammolarni hal qilish, empatiya va hissiy aql, moslashuvchanlik va moslashuvchanlik

Strategik biznes loyihasi orqali ijodkorlik va innovatsiyalar

Amaliy mashg'ulotlar, loyihalar va taqdimotlar orqali jamoaviy ish va etakchilik qobiliyatlari

Mijozlarga xizmat ko'rsatish ko'nikmalari

Tadbirkorlik va biznesni rejalashtirish

Strategik menejment

Raqamli marketing

Mehmondo'stlik va turizm sanoatining turli lavozimlari va segmentlarida mehmondo'stlikni boshqarish bo'yicha martabaga intilayotgan shaxslar:

Mehmonxona faoliyati: old ofis, xonalar bo'limi, oziq-ovqat va ichimliklar, tadbirlar;

Mehmondo'stlikni boshqarish: HR, moliya, marketing, ko'chmas mulk, jamoatchilik bilan aloqalar;

Tadbirlar va konventsiyalar: joyni boshqarish, tadbirlarni rejalashtirish, sotish, chakana savdo, VIP xizmatlar; Hashamatli: xususiy charterlar;

Oziq-ovqat va ichimliklar: yaxshi ovqatlanish, ovqatlanish, sommelierlar;

Salomatlik va salomatlik: kurortlar, fitnes, xususiy klinikalar, nafaqaxo'rlar, kasalxonalar;

Kruiz liniyalari: yuqoridagilarning barchasi, ammo kruiz liniyalarida;

Boshqa rollar: mehmondo'stlik bo'yicha maslahat, loyihalarni boshqarish, AR-GE, ta'lim, startaplar.

Dastur katalogi


Course Catalogue titre II 2016.docx
1st year - Management 1